Saturday 31 December 2011

#3 - poker

gua bosan , gua main poker. texas hold'em kat fesbuk la. gua join satu table, membe fesbek gua join sama. cantik. gua pun kosentret main sambil buat kelakar kat chat room table tu. gua buat kelakar, member gua gelak. member gua buat kelakar, gua gelak. 3-4 kelakar jugak la kami bertukar. kalau kelakar sangat gua tulis kah kah kah kah kah. kalau kelakar sikit gua tulis kah je.

tetiba ada satu brader omputih gua tak ingat nama jadik gua panggil dia jonny evan la - join chat. dia tulis macam ni :

jonni evan : hi sukanya
gua : suka la menang banyak. (dalam hati gua - boleh cakap melayu brader omputih ni. ini baru power)

tetiba ada lagi mesej masuk... mesej puaka.

sukanya : hi jonni

member gua : kah kah kah kah kah kah kah kah ganda23 kebommmm... malu malu malu 

sial. aib. jonni evan bukan tegur gua rupanya. camana ada awek omputih nama sukanya kat sini. pig

No comments:

Post a Comment